Jako malá jsem chtěla být… snad vším...nejvíc vypravěčkou příběhů...ale mamka mi říkala, že jsem si moc ráda hrála na učitelku...v našem rodu pedagogů to bylo skoro nutné předurčení.
Hračka, kterou jsem nedala z ruky… nebyla...milovala jsem doteky, les, vodu, šišky a knoflíky u babičky.
Kdyby mi bylo zase šest… přála bych si jen tak být "tady a teď" a radovat se a taky, aby mi pan učitel v umělecké škole řekl, že: "Na tu kytaru hrát můžeš, nejsi malá, udržíš ji!"
I když jsem dospělá, pořád mě baví… hrát deskové hry, zpívat si a hrát si na cokoliv, co vydává zvuk.
Na dětech mě vždycky překvapí… jejich upřímnost, čistota záměru, hravost, spontánnost a schopnost milovat.
Absolvované vzdělání
Bakalářský titul v oboru sociální pracovník - JčU, Teologická fakulta, praxe od roku 2012 |
Základní kurz krizové intervence |
Pracovník pro resocializaci osob duševně nemocných, tělesně , smyslově a mentálně handicapovaných |
Global Assessment of Functioning |
Práce v multidisciplinárním týmu |
Práce klienta s duální diagnozou |
Motivační intervence |
Muzikoterapie výcvik |
Muzikoterapie v práci s klienty s mentálním postižením a poruchami autis. spektra |
Muzikoterapie v práci s klienty s mentálním postižením a poruchami autis. spektra |
Úvod do senzorické integrace |
Senzorická integrace 2 pro děti raného věku |
Podpora dítěte se zdravotním znevýhodněním od narození do 3 let |
Úvod do intervenční metody O.T.A. dětí raného věku s PAS a nerovnoměrným vývojem |
Smysly a práce s dětmi se zdravotním znevýhodněním |
Jak rozvíjet komunikaci u dítěte s poruchou autistického spektra |
Komunikační bedna - metoda pro zjištování přání, názorů a potřeb dítěte |