Jako malá jsem chtěla být… snad vším...nejvíc vypravěčkou příběhů...ale mamka mi říkala, že jsem si moc ráda hrála na učitelku...v našem rodu pedagogů to bylo skoro nutné předurčení.
Hračka, kterou jsem nedala z ruky… nebyla...milovala jsem doteky, les, vodu, šišky a knoflíky u babičky.
Kdyby mi bylo zase šest… přála bych si jen tak být "tady a teď" a radovat se a taky, aby mi pan učitel v umělecké škole řekl, že: "Na tu kytaru hrát můžeš, nejsi malá, udržíš ji!"
I když jsem dospělá, pořád mě baví… hrát deskové hry, zpívat si a hrát si na cokoliv, co vydává zvuk.
Na dětech mě vždycky překvapí… jejich upřímnost, čistota záměru, hravost, spontánnost a schopnost milovat.
Absolvované kurzy, přednášky a semináře
bakalářský titul v oboru sociální pracovník - JčU, Teologická fakulta, praxe od roku 2012 |
Základní kurz krizové intervence |
Pracovník pro resocializaci osob duševně nemochných, tělesně , smyslově a mentálně handicapovaných |
GAF |
Práce v multidisciplinárním týmu v oblasti péče o dušení zdraví |
Práce klienta s duální diagnozou |
Motivační intervence |
Muzikoterapie výcvik |
Jak dobře vybrat a zaučit a hodnotit zaměstnance v sociálních službách |
Komunikační mosty - úmrtí v rodině |
Individuální plánování |
Konference o sociálních službách |
Raná péče v mezinárodním kontextu |
Příprava poskytovatele sociálních služeb na inspekci kvality |
Smysly a práce s dětmi se zdravotním znevýhodněním |
Jak rozvíjet komunikaci u dítěte s poruchou autistického spektra |
Komunikační bedna -metoda pro zjištování přání, názorů a potřeb dítěte |
Jak hodnotit kvalitu služby |
Muzikoterapie v práci s klienty s mentálním postižením a poruchami autis. spektra |
Úvod do senzorické integrace |
Podpora dítěte se zdravotním znevýhodněním od narození do 3 let |
Úvod do intervenční metody O.T.A. dětí raného věku s PAS a nernovnoměrným vývojem |
Senzorická integrace 2 pro děti raného věku |